31 Aralık 2015

Kuzey Masalı- Zeliha Eren- Yorum



Kitap Tanıtımı:

Konuşmaktan çok homurdanarak iletişim kuran, Bilişim İstihbarat Servisi'nin yakışıklı ve sert ajanı Kuzey Karaarslan, dünyayı birbirine katan özel bir anahtarın sahibi olan zeki, baş belası ve kızıl kafalı Masal Kılıç ile karşılaştığında başına gelen ilk şey, pembe iç çamaşırlarıydı.

Bunun sadece bir başlangıç olduğunu anlaması ise hiç uzun sürmedi.
Kuzey, hayatı boyunca eline pers gülü renginde oje almamıştı. Bir dakika! Kuzey eline hiç oje almamıştı ki! Ta ki renklerin kitabını yazan, sakar bir belaya kalbini kaptırana dek…

Erkek türüyle sınırlı kalmayıp, son model arabalarından bile kıskandığı Masal için cayır cayır yanarken, dünyayı kurtarmak o kadar da kolay değildi. Operasyonun kilit ismi Masal da onunla aynı kulvarda koşuyordu. Çünkü Kuzey etrafındayken, dibi tutan yemekten farkı kalmıyordu.

İki zıt kutbun sıfırlı ve birli hikâyesiyle, bilişim dünyasına aşk dolu bir yolculuk yapacaksınız. Kemerlerinizi bağlamayı unutmayın!
Tavsiye: Sakin olmadan okuyun!

"Alışılmadık bir macera, hız kesmeyen bir aşk... Satırlarında kaybolacaksınız."
- Asude-



Kitap Yorumu:


Çook beğendiğim bir kitabın yorumuyla karşınızdayım. Kitabı okuyalı bir ayı geçkin bir zaman oldu fakat yorumu biraz gecikti :(

Kuzey Masalı, yazarın basılmış ilk kitabı. Fakat ben kendisine daha önceden forum sayfalarında denk gelmiştim farklı bir hikayesiyle, fakat kalemiyle tanışmak ilk kitabı Kuzey Masalı'na kısmetmiş :)


Kitabımız, ikilimizin ilginç tanışması ile başlıyor. Masal Kılıç,sakarlıkta derece yapmış, Doktoralı bir bilişimci. Kendisi sayısız yabancı dile sahip, arabalar konusunda müthiş iddialı bir kızıl kafa. Fakat dünyalar talihsizi bir sakar aynı zamanda :)

Kuzey Karaarslan ise, Bis yani Bilişim İstihbarat Servisi'nde bir ajan. İkilimiz, uçakta tanışırlar. Hem de ne tanışma. Kahkahalarla okuduğumu belirtmeliyim. Sana pembe çok yakıştı Kuzeyyyy! :D

Tahmin edebileceğiniz gibi Kuzey sinir küpü, Masal sakar. İkilinin tanıştıkları bu an, elbette ki görüştükleri son an olmayacaktır.

Arkadaşının attığı adrese giden Masal, garip bir durumda kalır. Kuzey ise o esnada görevdedir. İkilimiz yine saçma bir şekilde karşılaşmıştır ve bu karşılaşma hikayenin devamını da getirecektir.

Kuzey'in değişimini görmek harikaydı. O adam Masal'a pers gülü pembesi oje bile sürdü ya :D Masal'in aşerdiği saçma sapan isimlere sahip yiyecekleri bulması falan. Şu an bunları yazarken bile o sahneler gözümün önünde :D

Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki, Kuzey Masalı, okuduğum en güzel kitaplardandı. Beni bolca güldürdü, hızlı bir şekilde okuttu kendini. Konusunu da çok sevdim. Cildin pembe rengini gördüğüm anda vuruldum, e daha ne olsun :) Burada şunu da belirtmek istiyorum, yazarın bu denli güzel romantik komedi yazdığını bilseydim daha önceden bu kitabını okurdum, başarılı bir kurgu ve karakter oluşturma yeteneğine sahip kendisi :)



Keyifli bir romantik komedi isteyenler için kesinlikle tavsiye edebileceğim bir roman Kuzey Masalı. Önümüzdeki günlerde sanırım Zeliha Eren'in yeni kitabı da bizlerle olacak. Kendisini tebrik ediyorum, kitaplarını takip edeceğim bundan sonra :) Okuyacaklara keyifli okumalar diliyorum :)


Yazara ulaşmak isteyenler için: Zeliha Eren Facebook   ve   Zelisce Wattpad


Kitabın Yazarı: Zeliha Eren
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı: 574
Basım Yılı: 2015


Kitaba puanım 5/5 (Buralar hep Pers Gülü pembesi kalp dolu gibi düşünün :) )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...