7 Mart 2016

Düşlerimin Prensi Serisi Karakter Söyleşisi



Merhaba :)  Mert,Rüya, Rüzgar, Gizem, Figen ve Gökhan ile kısa bir söyleşi yaptık umarız beğenirsiniz :)



-Rüya, kendi masalını kendin yarattın diyebiliriz. Bize biraz anlatır mısın nasıl bir duygu bu?

İnan hiç kolay olmadı. Mert Demiroğlu'yla birlikte bir aşka yelken açmak. Onu görür görmez ayaklarım yerden kesildi, zaman durdu. Sonra zaten yavaş yavaş gelişti her şey. Ama önümüzde engeller hep vardı! Mesela ben biraz(!!!) Mert Demiroğlu'nun yanında gezdirdiği kız tanımına uymuyordum. Zamanla azmettim ve bir kuğuya dönüştüm.

-Mert'i kaybedeceğini düşündün mü?

Elbette. O kadar üzücü ki, onsuz her şey değersiz.

-Figen ve Gizem için neler demek istersin?

Ah o kızlar, ikisini de çok seviyorum. Onlar olmadan üniversite asla yaşanabilir bir yer olmazdı. Hele Gizem, okulun ilk gününde görür görmez anlamıştım ömürlük dost olduğunu. Figen ise, Gökhansız düşünülemez, ikisini de çok seviyorum.

-Mert, Rüya'nın değişimine destek oldun hep, bu aşamada sen neler düşündün?

Rüya... Benim için o kadar değerliydi ki her zaman, onun üzülmesini asla istemem. O nedenle ona destek oldum çünkü yapabileceğini biliyordum. Ve yaptı da. Kendine özgüveni olan, ayakları yere daha sağlam basan bir genç kadına dönüştü. Gerçi ben onu değişmeden önce de seviyordum zaten :)

-Mert, Rüya seni kaybettiğini düşündüğü zaman neler yaşadı, bunu yaşayan taraf sen olsaydın ne yapardın?

Ah hiç sorma bile bu soruyu. Nereden bilebilirdim kaza haberinin öyle yansıyacağını. Rüya'nın ne kadar üzüldüğünü tahmin edebiliyorum, aynı olay benim başıma gelse sanırım çıldırırdım, Rüya'sız bir hayatı düşünemiyorum!

-Gökhan, tatlı cadı Figen'le uğraşmak nasıl bir duygu?

O benim cadım, evet. Sevgi her şeyi yaptırıyor insana, onsuz bir dünya asla düşünemem. Hem ne demişler, gülü seven dikenine katlanır :)

-Figen. Gökhan sana cadı diyor, bu konu hakkında ne düşünüyorsun?

Yıllardır seviyorum ne diyebilirim :)

-Rüzgar; Rüya ve Mert'in birleşmesi için katkıda bulundun epey. Ve aşk seni de buldu, Gizemli hayat nasıl gidiyor?

Aslında onu gördüğüm an etkilenmiştim, Gizem bana sevmeyi öğretti diyebilirim, onu çok seviyorum.

-Gizem, en yakın arkadaşın Rüya ile neler neler yaşadınız siz,arkadaşlığınız çok sağlam bağlarla kurulu. Neler demek istersin bize?

Rüya... Canım dostum. Onu okulun ilk günü gördüğümde ve sohbete başladığımızda, arkadaşlığımızın uzun yıllar sürmesini dilemiştim. O kadar güzel anlaştık ki, birlikte tatile bile gittik öğrenciyken. Ah pardon birlikte derken sadece Rüya ile değildi. Ama benim açımdan harika bir tatildi. :) Herkese Rüya gibi bir dost diliyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...